poniedziałek, 5 listopada 2012

....


8 komentarzy:

Ptacha pisze...

chmury lubię nieskończenie ;)
i walkę słońca z chmurami ;)

Jagoda pisze...

wow!
Mój K. ostatnio mówił, ze jak był mały zawsze myślał, że za chmurą chowa się Jezus i dlatego są takie promienie :p

one big creative mess pisze...

Jagoda, mi też tak rodzice mówili. :]

Heidi pisze...

Piękne!
PS mnie takie słowa jak Jagody K. mówiła Babcia:-)

Aneta pisze...

zachwycające! :))

Obiezy_swiatka pisze...

Klimatycznie :)
O.

Unknown pisze...

Uf... jest i groza, jest też promyczek nadziei. Tak czy owak, jest klimat.

Dag pisze...

Ptacha - w tym wypadku walka była zacięta ;-)

Jagoda, Drui, Heidi - a mnie chyba nikt nie mówił ;-) Ale też ilekroć widzę takie promienie kojarzą mi się z Bogiem :-)

Aneta - :-)

Obieży_światka - też tak myślę :-)

Przemek - nadzieja musi być zawsze :-)

Manitou - :-)