wtorek, 10 kwietnia 2012

Dalia

11 komentarzy:

Heidi pisze...

Miły widok, bo już prawie połowa kwietnia, następnie mój ulubiony miesiąc maj, potem czerwiec, lipiec, sierpień... Od razu wszystko lepiej wygląda:-)))

Manitou pisze...

Śliczne makro. Uwielbiam dalie.

Anonimowy pisze...

moje ulubione!

Ptacha pisze...

Dalie są przepiękne, misterny kwiatek :)
W końcu mogę się u Ciebie "wpisać" i widzę zdjęcia, bo coś ostatnio ani widu ani słychu nie miałam :(

Jagoda pisze...

Dalie zawsze zdobiły ogródek mojej babci :)

Unknown pisze...

O rany!!!
Zachciało mi się budyniu malinowego!!!

Dag pisze...

Ja jak zwykle trochę przekornie, bo to zdjęcie pochodzi z września :-) Ale fajnie by było gdyby w tym roku końcówka lata też tak wyglądała :-)

Dag pisze...

:-)

Dag pisze...

Dla mnie to też misterny kwiat :-)
Cieszę się, że już wszystko wróciło do normy :-)

Dag pisze...

Te dalie są z ogródka babci moich synków :-)

Dag pisze...

Czy coś Cię powstrzymuje? ;-)