środa, 21 marca 2012

W promieniach zachodzącego słońca :-)


17 komentarzy:

Unknown pisze...

świetnie!, ja od dawna noszę się z zamiarem odwiedzenia z za płota Balic :P ale jakoś schodzi i schodzi a wybrać się nie mogę :)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

Manitou pisze...

"A słońce wysoko, wysoko, świeci pilotom w oczy..." To Kora. A ja jak zwykle zachwycam się Twoimi ujęciami słońca.

Jagoda pisze...

Nigdy nie leciałam, nie byłam nawet na lotnisku :-p

Anonimowy pisze...

ja wole patrzec na samoloty-lecialam dwa razy i koniec na tym:)

pa_ulinka pisze...

super zdjęcie :) i ja też wstyd się przyznać nigdy jeszcze nie leciałam samolotem:)

Dag pisze...

Ja muszę się jeszcze wybrać przy lepszej pogodzie :-) Ciebie też zachęcam :-)) Będę zaglądać :-)

Dag pisze...

Bardzo trafne skojarzenie :-)) Praca pilota musi być fascynująca :-)) Dziękuję :-)

Dag pisze...

Ja uwielbiam atmosferę panującą na lotnisku, mogę je nawet odwiedzać gdy nigdzie nie lecę :-))

Dag pisze...

Ja leciałam kilka razy, ale nadal się boję :-o

Dag pisze...

Wstyd, nie wstyd ;-)) Wszytko przed Tobą :-)

Ptacha pisze...

Pięknie w kadrze zatrzymany "metalowy ptak" ;)

Dag pisze...

Dziękuję :-)) Chyba ptaszysko ;P

Rodzynkowa pisze...

Piękne to sloneczko:)

Dag pisze...

Pewnie, że piękne ;P

Unknown pisze...

Zachód słońca to świetna okazja do pstrykania samolotów :) albo wschód :) tylko żeby niebo czyste było.

Vision By Mila pisze...

how nice! I live quite close by to the airport in Helsinki and also my work place is so close that I often see planes very low, almost above my head.. I planned a "hunting planes" trip soon, as soon as I get the proper lens ;) Look at this (not my photo): http://www.rentawreck.com/p164853-St__MaartenSt__Martin-In-Coming_at_SXM.jpg

Dag pisze...

I also live near the airport and sometimes coming down to land on my block. Then from my balcony I can see the aircraft engines;-)) A picture amazing, although I would not be out of place these people;-))