wtorek, 28 lutego 2012

...


7 komentarzy:

Heidi pisze...

Wiosna, gdzie jesteś?

Unknown pisze...

Oj do tego różu to widzę cały biały pokój, pastelowe nakrycie stołu i już mi się bardzo, ale to bardzo podoba :-)

Jagoda pisze...

A za oknem widzę szarość i deszcz :( Dobrze, że po tej stronie szyby tak przyjemnie - wiosennie :)

Dag pisze...

Heidi - no właśnie :-))

Polala - mnie też się podoba ta Twoja wizja :-))

Jagodo - u mnie śnieg za oknem, a więc wiosenne kwiaty w domu wskazane :-))

Manitou pisze...

Ale ślicznie Ci rozkwitł! Mój z początkiem wiosny właśnie przekwita.

pa_ulinka pisze...

u ciebie już wiosennie :)

Dag pisze...

Manitou - mnie już też przekwitł :-o To zdjęcie pochodzi z czasów gdy miał się jeszcze dobrze :-)))

Pa_ulinka - chociaż do mieszkania chce wnieść trochę tej wiosny :-))