wtorek, 10 stycznia 2012

Zawirował świat... :-)


7 komentarzy:

Mała Mi pisze...

:) w głowie się kręci ;p

P.S. Dag :) a moim zdaniem nawet kobiety dojrzałe mogą się mylić, one też szukają... :) i też czasem nie mają stylu ;p każdy się myli... ale nie każdy się prezentuje w Sieci :)

Jagoda pisze...

Świat zwariował. Pogoda oszalala, zamiast zimy - wiosna, zamiast lata jesień :-)

Anonimowy pisze...

a zebys wiedziala-u mnie na balkonie wykielkowal czosnek:O

Aneta pisze...

oj zawirował, zawirował :)

Dag pisze...

Mała Mi - ano kręci się ;-)) P.S. Mylić się mogą, ale trudniej im to wybaczam :-o Taka jestem :p

Jagoda - bardzo trafne spostrzeżenie :-)))

Schokolade - :-) Na moim kwiatku w kuchni również kiełkują nowe liście :-)

Aneta - :-)

APARATKA bez akredytacji pisze...

Piękna impresja. mmm:)
A świat zwariował - to prawda!

ps - dodałam dla Ciebie:) krótką historię miejsca z mojego zdjęcia
pozdrawiam serdecznie
Iwona

Dag pisze...

Dziękuję :-)