środa, 21 grudnia 2011

A dzisiaj zimowo :-)


7 komentarzy:

Kameleon pisze...

Taką zimę lubię! Byle nie za długą:-)

Heidi pisze...

Wow, aż tyle:-)
U mnie tylko lekkie prószenie...

Dag pisze...

Kameleon - to zdjęcie robiłam w górach i chyba w górach zima ma najwięcej uroku :-)

Heidi - noo... u mnie też :-))) To zdjęcie z zeszłego roku, tak dla przywołania zimy właśnie :-))

Heidi pisze...

Dag, ale mnie rozbawiłaś zeszło rocznym śniegiem:-) Chyba go przywołałaś.

Wracając do domu wczoraj, pokonując drogę przedszkole - dom, która zajmuje mi 5 minut zeszło nam 45min w samochodzie, bo staliśmy w gigantycznym korku, śnieg sypał bardzo obficie, a ja nie miałam aparatu:-(

Dag pisze...

Heidi - o ileż łatwiej byłoby przejść te kilka kroków na nogach :-) Ale wiem co to znaczy, utknięcie w bezsensownym korku i gdybyś jeszcze aparat miała ;-))

Vision By Mila pisze...

you got some snow there! we don't have too much in south finland..

Dag pisze...

This is snow from last year in Slovakia :-) In Poland it is very little snow now :-(