piątek, 22 lipca 2011

Nominacja do nagrody

Otrzymałam wczoraj nominację do nagrody:
Dziękuję Polala :-)

W związku z tym, że prowadzę drugiego bloga (za którego również dostałam nominację), na tym blogu napiszę 7 rzeczy o mnie i fotografii:

1. fotografią zainteresowałam się już w dzieciństwie
2. w wieku nastoletnim robiłam wiele zdjęć i zbierałam pieniądze na bardziej zaawansowany aparat niż zwykły kompakt
3. zdarzyło mi się, że 2 razy dokładnie z tego samego miejsca zrobiłam zdjęcie - różna była tylko pora roku: wiosna i zima
4. w czasie całych studiów moje zainteresowanie fotografią zeszło na dalszy plan
5. nie mogę odżałować, że razem z mężem wyrzuciłam stary rosyjski aparat, który mąż dostał od swojego dziadka :-((( Stwierdziliśmy, że ma zepsutą jakąś część i się go po prostu pozbyliśmy :-( W dobie lomografii byłby jak znalazł :-o
6. moja przygoda z fotografią ponownie odżyła gdy trafiłam w świat blogów :-)
7. lubię fotografię podróżniczą, lubię kolor w fotografii


Zasady zabawy:

  1. Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
  2. Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
  3. Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
  4. Napisz o sobie 7 rzeczy,
  5. Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

Brak komentarzy: